Close
reklama
Jižní Valašsko a Vsetínsko

PARTNEŘI WEBU

PRÁVNÍ PORADNA

REKLAMA

TOP LIST OD 1.1.2007

Klobouky mají 3. nejpřívětivější úřad v ČR

date_range 20.Kvě, 2017 featured_play_list Aktuality

 

Město Valašské Klobouky získalo v soutěži Přívětivý úřad 2017 prvenství ve Zlínském kraji a současně 3. místo v rámci celé České republiky. Soutěž vyhlašovaná Ministerstvem vnitra ČR hodnotí u úřadů obcí s rozšířenou působností jejich dostupnost pro občany, komunikaci, transparentnost a řízení kvality. Slavnostní vyhlášení výsledků druhého ročníku proběhlo ve středu 17. května v Benešově.

„Titul Přívětivý úřad 2017 na úrovni Zlínského kraje i České republiky vnímáme jako odměnu městskému úřadu za jeho otevřený přístup k občanům Valašských Klobouk i celé správní oblasti obce s rozšířenou působností. Snaha o vstřícnost, a to i přes rozličné životní situace občanů, ostatně patří ke každodenní pracovní náplni zaměstnanců a je také neustálou motivací k zavádění služeb a opatření pro zvýšení komfortu klientů," uvedla starostka města Valašské Klobouky Eliška Olšáková a všem zaměstnancům vyslovila uznání za dobře odváděnou práci.

Ocenění pro Přívětivý úřad Valašské Klobouky               foto: MěÚ Valašské Klobouky

V celorepublikovém kole soutěže Přívětivý úřad 2017 uspěly tyto úřady obcí s rozšířenou působností:
1. místo Žďár nad Sázavou
2. místo Liberec
3. místo Valašské Klobouky

Ve Zlínském kraji byly jako nejpřívětivější vyhodnoceny tyto úřady:
1. místo Valašské Klobouky
2. místo Valašské Meziříčí
3. místo Kroměříž

Ocenění pro nejpřívětivější úřady v České republice              foto: MěÚ Valašské Klobouky

„Zásluhu na těchto výborných výsledcích mají především všichni zaměstnanci městského úřadu, a proto bych jim na tomto místě velmi rád poděkoval," vyjádřil Karel Švach, tajemník Městského úřadu Valašské Klobouky.

Soutěže Přívětivý úřad 2017 se zúčastnilo 165 měst a obcí s rozšířenou působností. Šetření probíhalo formou elektronického dotazníku s více než pěti desítkami kritérií, která směřovala k hodnocení přívětivosti a otevřenosti úřadů vůči občanům a jejich potřebám. Sledoval se například počet úředních hodin, dále zveřejňování stavu vyřízených požadavků, aktivní komunikace na webových stránkách a sociálních sítích, vydávání tiskových a výročních zpráv i zpravodaje, existence aplikací usnadňujících kontakty s úřadem, zveřejnění kompletních kontaktů na úředníky, vyvěšení územního plánu, existenci online archivů rozpočtů, participace s občany a mnohé další.

-tz-

[wpdevart_facebook_comment order_type="social" title_text="Komentáře" title_text_color="#000000" title_text_font_size="15" title_text_font_famely="Arial" title_text_position="left" width="100%" bg_color="#d4d4d4" animation_effect="random" count_of_comments="7" ]

TIPY NA AKCE

Z PRVNÍ RUKY

INZERCE, NABÍDKY

TOP REKLAMA