

Lidem pomohou s reklamacemi ve Vsetíně

Máte problém s reklamačním řízením, nekvalitními produkty a službami nebo klamavými obchodními praktikami? S žádostí o radu a pomoc se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci, jejíž nejbližší kontaktní místo je na Obecním živnostenském úřadě ve Vsetíně. Spotřebitelské problémy můžete s pracovníky inspekce konzultovat vždy dvakrát v měsíci.
„Spotřebitelé přicházejí na náš odbor s žádostmi o radu, jak postupovat při reklamaci zboží či odstoupení od smlouvy. Takovéto problémy je však zapotřebí řešit přímo s pracovníky České obchodní inspekce, nikoli s místním živnostenským úřadem. Její nejbližší kontaktní místo mohou lidé z Valašskokloboucka navštívit na živnostenském úřadě ve Vsetíně, kam budou dojíždět pracovníci České obchodní inspekce, Inspektorátu Jihomoravského a Zlínského, aby s občany konzultovali jejich spotřebitelské otázky," informovala vedoucí živnostenského odboru valašskokloboucké radnice Miroslava Rokosová. |
Podle sdělení vedoucí vsetínského živnostenského úřadu Daniely Lukyové budou pracovníci inspektorátu poskytovat poradenství dvakrát měsíčně, a to v sídle úřadu na Svárově 1080. V prvním čtvrtletí to bude v termínech 13. ledna, 27. ledna, 10. února, 24. února, 10. března a 24. března, vždy od 10 do 15:30 hodin. Zájemci o konzultaci by s sebou měli přinést veškeré podklady ke konkrétnímu zboží nebo službě.
Další informace lze získat u vedoucí Obecního živnostenského úřadu Vsetín Daniely Lukyové na telefonním čísle 571 491 201, nebo u vedoucí Obecního živnostenského úřadu Valašské Klobouky Miroslavy Rokosové na telefonu 577 311 120. |
Lenka Zvonková |

TOP REKLAMA










