

S–Market mezi 4 vybranými prodejnami z ČR

Koncem ledna se v Olomouci uskutečnil již šestnáctý kongres na podporu domácího tradičního trhu Samoška. Zástupci maloobchodních aliancí (Coop, Enapo Obchodní, Maloobchodní síť Brněnka, MO Partner, Maloobchodní síť Hruška a další), představitelé vlády, dodavatelů a především majitelé malých prodejen z celé České republiky se opět sešli, aby načerpali nové poznatky a informace. Setkání přineslo bohatý program, do kterého byl mimo jiné zařazen blok videoreportáží s následnou diskusí s majiteli úspěšných, inovativních prodejen.
„Velmi mile mě překvapila žádost ze strany organizátorů této akce prezentovat moji prodejnu na kongresu," uvádí majitel prodejny S-Market a Pekárny u Mlýna Jan Slovák z Horní Lidče. Samotný průběh události hodnotí jako velmi inspirativní a přínosný. Celý kongres může podle jeho názoru pomoci zmírnit negativní dopady nadvlády nadnárodních řetězců na české výrobce a obchodníky.
![]() |
Zástupci malých prodejen z celé České republiky se opět sešli, aby načerpali nové poznatky a informace |
„Videoreportáže úspěšných maloobchodníků patří od začátku jejich zařazení mezi nejoblíbenější části programu kongresu Samoška. Je čím dál těžší najít místo prodeje, které by se odlišovalo a přineslo něco nového. Z prodejny S-Market a Pekárny u Mlýna jsem byla doslova nadšená. Oslovilo mě nejen vybavení obchodu a šíře sortimentu, ale hlavně originální pekárna. Zatím jsem se nesetkala s tím, že by si majitel mlel vlastní mouku, dokonce několik druhů, a následně z ní pekl ve vlastní pekárně výrobky. Během svého vystoupení byl Jan Slovák zasypán množstvím dotazů. Tato skutečnost byla také potvrzením zájmu maloobchodníků, kteří přišli na kongres pro inspiraci, jak bojovat s ostrou konkurencí. A prodejna i pekárna Jana Slováka inspirativní rozhodně byly," doplňuje projektová manažerka kongresu Samoška Jana Gabrielová.
Organizátoři kongresu Samoška natočili videoreportáž o prodejně S-Market a Pekárně u mlýna. Video najdete na konci článku.
„Těší mě zejména skutečnost, že jsem mohl přispět ke zviditelnění tradičního trhu a povědomí zákazníků o tom, že navzdory romantickým, reklamním kampaním jsme to právě my, kteří podporujeme tuzemské výrobce i zpracovatele a celou svojí obchodní filozofií také Českou republiku," hodnotí svoji účast Jan Slovák a uzavírá: „Je potěšitelné, že v kontextu představení prodejny s pekárnou a kamenným mlýnem došlo také k propagaci našeho regionu a celého Valašska."
-PR článek-

TOP REKLAMA










