Close
reklama
Jižní Valašsko a Vsetínsko

PARTNEŘI WEBU

PRÁVNÍ PORADNA

REKLAMA

TOP LIST OD 1.1.2007

FN Valašsko – budeme mít fakultní nemocnici?

date_range 17.Čvn, 2025 featured_play_list Aktuality, PR ČLÁNEK
arrow_drop_up FN Valašsko

Ačkoli by to bylo hezké, nebudeme mít fakultní nemocnici. Zkratka FN se ve skutečnosti vztahuje k financím a nemovitostem, což jsou oblasti, kterým se s kolegou věnujeme profesně již dlouhou dobu, a rozhodli jsme se sdílet naše znalosti se všemi. Ano, se všemi, protože finance a bydlení jsou nedílnou součástí našich životů, ať už to chceme nebo ne. Každý z nás se musí potýkat s otázkou, kde bude žít, jak na to získat prostředky a jak nejefektivněji zajistit financování, protože existují různé situace a možnosti. Tyto trhy jsou natolik složité, že je užitečné mít po ruce odborníky, kteří vám mohou ušetřit mnoho peněz, energie a především času, který můžete raději strávit s rodinou.

 

Naše vize

 

Máme v úmyslu rozvinout projekt, který přinese významnou hodnotu lidem žijících na Valašsku a okolí. Naším cílem je pomoci vám lépe se orientovat v neustále se měnícím světě nemovitostí a financí. Trh s nemovitostmi prochází neustálými proměnami a finanční sektor nabízí více než 5 000 různých produktů, včetně investic, pojištění, spoření a úvěrů. Naše poslání spočívá v tom, že vás provedeme touto složitou oblastí, varujeme před nevýhodnými nabídkami a doporučíme ty, které pro vás mají opravdový význam.

Petr Graclík a Petr Vlček

Naším záměrem je poskytovat důkladné vzdělání nejen našim klientům, ale i širší veřejnosti o různých možnostech řešení situací v oblasti nemovitostí a financí. Chceme také upozorňovat na nesprávné praktiky, které můžete potkat. Často se s nimi setkáváme a nechceme, aby naši klienti byli oklamáni a později litovali, že nevyužili naše rady. V našem profesním životě jsme se setkali s případy, kdy už bylo příliš pozdě, ale také jsme mnohokrát pomohli lidem ušetřit peníze nebo nemovitost před exekucí.

FINANCE

Tento sektor je značně složitý a skrývá mnoho pastí. Éra, kdy lidé navštěvovali fyzické pobočky bank a pojišťoven, je prakticky za námi. Pravda, při procházce centrem města na ně ještě narazíte, protože lidé si na ně zvykli. Na druhou stranu, naši klienti nemají potřebu opouštět pohodlí svého domova. Jsme to totiž my, kdo za nimi přijíždí a postará se o vše potřebné, zatímco oni mohou být zcela bez starostí.

 

Rozdíly mezi námi a pobočkami

 

První rozdíl – naše konkurenční výhoda

 

Největší rozdíl spočívá v tom, že pokud navštívíte klasickou pobočku, jejich cílem bude prodat vám co nejvíce svých vlastních produktů, protože je to jejich obživou. Nečekejte, že vám doporučí jinou banku s lepšími podmínkami. Naopak my spolupracujeme se všemi bankami a pojišťovnami na trhu, což nám umožňuje opravdu šetřit peníze našim klientům tím, že pro ně vybíráme ty nejvýhodnější nabídky. Například, při vyřizování poslední hypotéky, si naše klientka zkusila zajít do své banky, kde jí nabídli vyšší úrok, než jsme jí mohli zajistit my. Co je na tom úsměvné, je fakt, že šlo o tutéž banku, jen jiný kontakt. Díky naší pomoci ušetří během třiceti let splácení hypotéky stovky tisíc korun.

 

Druhý rozdíl – síla vyjednávání

 

V každé firmě, bance a pojišťovně máme manažery, kteří nám poskytují mnohem výhodnější podmínky díky tomu, že jim přinášíme velký počet klientů. Proto máme ve všech těchto společnostech kontakty, které nám nabízejí speciální nabídky pro naše zákazníky. Máme přehled o plánovaných změnách v produktech, což nám umožňuje efektivně šetřit peníze pro naše klienty. Existuje velký rozdíl mezi tím, když klient sám navštíví bankovní pobočku a jedná s pracovníkem na přepážce, a když my jednáme přímo s jejich nadřízenými, přičemž nás podporují významné finanční skupiny. To je ta vyjednávací síla, o které mluvíme. U hypoték běžně dokážeme zajistit úrokový rozdíl až 0,6 % podle konkrétních finančních požadavků.

 

Třetí rozdíl – naši klienti tráví čas s rodinou

 

Naši zákazníci nemusí nikam chodit, protože všechny záležitosti vyřizujeme za ně. Potřebují podepsat úvěr nebo hypotéku? To vše se odehrává v pohodlí jejich domova nebo v naší kanceláři, pokud to preferují. Nemusí čekat ve frontách na pobočkách ani jednat s neznámými osobami.

 

 

Čtvrtý rozdíl – osobní přístup na míru

 

Pro nás zásadní rozdíl je v přístupu. Sami si položte otázku, kolikrát vám zavolal váš bankéř nebo člověk z pojišťovny, že se s vámi chce setkat a aktualizovat smlouvy, protože Váš dům má hodnotu 6 milionů, ale pojištěný ho máte na polovinu. Tím pádem dostane zkrácenou pojistnou částku v případě pojistné události. Rozdíl je v tom, že s našimi klienty jsme v pravidelném kontaktu, informujeme je o změnách a výhodnějších nabídkách. Snižujeme jim úrokovém sazby a uzavíráme pojistné smlouvy v takovém rozsahu, kdyby se jim něco stalo, aby jim nezůstaly oči pro pláč. No, bohužel takové případy také známe.

 

Jistě, oblast financí se nezaměřuje pouze na úvěry a pojištění. V současnosti do ní patří především investice, plánování důchodu a další možné životní situace. Naši klienti jsou na tyto výzvy připraveni díky osobnímu finančnímu plánu, který je navržen podle jejich individuálních přání a cílů, ať už jsou jakkoli odvážné.

 

Více se můžete o produktech a nabízených službách dozvědět na našich stránkách zde.

 

NEMOVITOSTI    

 

Při prodeji vaší nemovitosti poskytujeme ty nejmodernější služby, protože sledujeme, jak se mění trh s nemovitostmi a prodejní metody. Ke každému případu přistupujeme individuálně, abychom nastavili správnou strategii pro klienta. I když to tak nemusí vypadat, každá nemovitost vyžaduje jiný přístup k prodeji. Neprodáváme pouze nemovitosti, ale také emoce a příběhy, které jsou s nimi spojené. Kupní cena totiž nezahrnuje jen samotnou nemovitost, ale i další faktory, které umíme zdůraznit a nabídnout potenciálním kupcům

 

Poskytujeme klientům nejen kvalitní služby, ale také poctivou péči v oblasti komunikace a plnění dohod, které jsme si na začátku spolupráce nastavili. Nabízíme pravidelné reporty o tom, kolikrát byl inzerát zhlédnut, a usilovně pracujeme na prodeji. Nečekáme pasivně, až se někdo ozve, ale aktivně vyhledáváme zájemce pomocí nástrojů a zkušeností, které jsme nabyli během let.

 

Jelikož se vždy snažíme být otevření a upřímní, už dlouhou dobu klientům vysvětlujeme jednu věc. Když vám realitní makléř nabídne, že nafotí nemovitost mobilem, umístí ji na internet a postará se o smlouvy, pak si prodej můžete zvládnout sami, protože v době chytrých telefonů to nepředstavuje žádnou přidanou hodnotu. Ale co tedy skutečně má hodnotu? A jak můžeme zajistit, že prodejní cena dosáhne maxima?

 

Velký článek o vývoji cen realitního trhu

Trh s nemovitostmi v České republice zažívá opětovný růst, tentokrát s pozoruhodnou dynamikou. Dubnové statistiky roku 2025 ukazují nejen …

 

 

Rozdíly mezi námi a konkurencí

 

První rozdíl – jedinečný prodejní plán

 

Každou zakázku důkladně analyzujeme, abychom určili, kdo by mohl být tím pravým zájemcem, který bude ochoten splnit naše podmínky. Vytváříme specifickou marketingovou strategii, která osloví a přiláká široké spektrum potenciálních kupců. Více si můžete přečíst zde.

 

Druhý rozdíl – odborná prezentace

 

Tomuto aspektu věnujeme mimořádnou pozornost a vždy se snažíme, aby naše nabídky působily co nejlépe. Emoce hrají klíčovou roli při prodeji. Proto naše nabídky důkladně připravujeme spolu s naší specialistkou na design. Poté přichází na řadu profesionální fotografové a kameramani, kteří vytvářejí svěží a moderní prezentace, jež mají za cíl zaujmout potenciální kupující. Více si můžete přečíst zde a nahlédnout, jak naše nabídky přeměňujeme.

 

Třetí rozdíl – propagace nabídek

 

Tento aspekt navazuje na předchozí bod. Když už máme vytvořenou prezentaci, je klíčové oslovit potenciální kupce. V tomto se výrazně odlišujeme od ostatních, protože v dnešní době nestačí nemovitost pouze umístit na bazoš, sreality a podobné realitní platformy (kde samozřejmě také inzerujeme). Nejvíce zájemců k nám přichází prostřednictvím sociálních médií. Máme skvělého odborníka na marketing, který ovládá umění reklamy a dokáže nemovitosti výborně propagovat. Zatímco na běžných realitních serverech dosáhnete několika tisíc zobrazení za pár měsíců, my díky promyšlené marketingové strategii na sociálních sítích dosahujeme desetitisíců zobrazení během prvních dvou týdnů. To představuje významnou výhodu oproti konkurenci při prodeji. Na ukázku sledovanosti přikládáme pár statistik našich reklam:

A nebo taky přes 60 000 přehrání na TIKTOKU?

 

Čtvrtý rozdíl – etika

 

Jsme si plně vědomi toho, že makléři v naší zemi nemají nejlepší pověst. A vlastně se tomu ani nedivíme, protože sami máme zkušenosti, když pro naše klienty pořizujeme nemovitosti a kontaktujeme různé kolegy. Proto klademe velký důraz na poctivost ve vztahu s našimi klienty a na dodržování dohod. I když bohužel nemůžeme uspokojit každého, protože o nemovitosti se zajímá mnoho lidí a prodat lze jen jedné osobě, snažíme se ostatním vždy nabídnout rady nebo je nasměrovat k dalším možnostem, jak si pořídit jejich vysněnou nemovitost.

 

Ano, dost zásadně si uvědomujeme, že makléři u nás nemají dobrou pověst. Já se vlastně ani nedivím, protože taky klientům kupujeme nemovitosti v rámci spolupráce a zkušenost není vždy dobrá, když voláme na nemovitosti různých kolegů. Proto si velmi zakládáme na férovosti vztahů s našimi klienty a dodržování dohod. Samozřejmě vždycky nemůžeme vyhovět všem, protože na nemovitosti se hlásí spousta zájemců a prodat ji můžeme jen jednomu, ale snažíme se vždy ostatní nasměrovat nebo poradit v rámci dalších nabídek a postupů k tomu, jak svoji vysněnou nemovitost získat.

 

Díky našemu individuálnímu přístupu, know-how a pečlivosti dokážeme nemovitosti prodávat za maximální tržní ceny a v nejrychlejším možném čase. A protože máme i divizi financí, dokážeme ohlídat všechny postupy. Protože se stále setkáváme s tím, že na prohlídku přijdou zájemci, kteří absolutně netuší, jak funguje získání hypotéky a zda na takovou částku bonitně dosáhnou. Nedávno se nám stalo, že klient financoval s konkurenční společností a zdržel celý proces asi o 40 dní. Znamenalo to dodatky a pár cest do Brna, abychom vůbec zvládli napravit nedůslednost a peníze banka pustila do advokátní úschovy. Proto se nebojte vzít telefon a říct si o radu.

 

Na našem webu www.fnvalassko.cz se můžete o našem projektu dočíst více než zde. Máme tam pečlivě rozepsané všechny služby, které můžete využít. Doporučujeme sledovat naše sociální sítě: Facebook, Instagram, TikTok. Tam přidáváme aktuality, zajímavé novinky a doporučení, které se týkají trhů.

 

 

 

 

 

 

 

-pr-

[wpdevart_facebook_comment order_type="social" title_text="Komentáře" title_text_color="#000000" title_text_font_size="15" title_text_font_famely="Arial" title_text_position="left" width="100%" bg_color="#d4d4d4" animation_effect="random" count_of_comments="7" ]

TIPY NA AKCE

Z PRVNÍ RUKY

INZERCE, NABÍDKY

TOP REKLAMA