Close
reklama
Jižní Valašsko a Vsetínsko

PARTNEŘI WEBU

PRÁVNÍ PORADNA

REKLAMA

TOP LIST OD 1.1.2007

Radek Jatel sbíral na Rally Vsetín zkušenosti

date_range 04.Lis, 2019 featured_play_list Sport
arrow_drop_up Radek Jatel z Vysokého Pole

Partr – Sev.en Commodities Rally Vsetín byl závěrečný sprint sezóny i poslední závod. Na start se postavil v RSS Radek Jatel s Peugeotem, který těsně sprint nedokončil.

 

V hlavní kategorii závěrečného sprintu startovala mimo jiných i posádka Radek Jatel s Tomášem Šmídem na Peugeotu 208 R2. Již podle typového označení vozu je jasné, že spadá do třídy 6 a tady měl „Jatlík“ šestnáct soupeřů. Pro jezdce z Vysokého Pole to byl teprve druhý sprint v kariéře. „Vsetínský rallysprint byl můj teprve druhý závod v rally sprint sérii. Na sedadlo spolujezdce usedl zkušený navigátor Tomáš Šmíd, od kterého jsem očekával předání nových zkušeností. Tom svou úlohu plnil od začátku až do konce, jeho čtení bylo velmi profesionální, poradil mi změny v rozpise a také mě udržoval v jistotě i na rychlostních zkouškách. Touto cestou bych mu chtěl velmi poděkovat a doufám že v budoucnu usedne opět po mém boku,“ složil poklonu parťákovi v autě Radek Jatel.

 

Vsetínský sprint byl tedy o sbírání zkušeností. Takřka domácí prostředí přivedlo okolo rychlostních zkoušek „Jatlíkovi“ spoustu kamarádů a přátel, kteří mladého jezdce hnali vpřed. Ne vždy se ale dařilo. „Do první sekce rychlostních zkoušek jsem nezvolil optimální pneumatiky, což se projevilo krátce po startu úvodní zkoušky. Na konci Hošťálkové jsem vyrobil chybu v retardéru, která mne vyvedla z koncentrace a následně jsem kousek od rozhledny Maruška na Trojáku vytočil hodiny,“ přiblížil úskalí v závodě Jatlík.

 

Radek Jatel na Rally Vsetín, foto: archiv závodníka

 

Již zmíněné hodiny posádku srazily do hloubi výsledků, ale Radek s Tomem si z toho velkou hlavu nedělali. O zkoušku dál to byl již čas kousek za první desítkou ve třídě a s ním i mírný postup ve výsledcích. „Do druhé sekce jsme nastupovali na tvrdší směsi pneumatik a přilnavost byla lepší. Má jízda byla klidnější a bavila mě. Časy nebyly sice v porovnání s kluky ve třídě optimální, ale pořád se považuji za začátečníka a snažím se postupně zrychlovat. V servisu před poslední sekcí jsme změnili nastavení zadních tlumičů a těšil jsem se na změnu chování našeho Peugeotu. Polovinu RZ Jabloňová jsem si užíval klidného chovaní vozu a jízda mě bavila, ale bohužel ve sjezdu ke Vsetínu nám zazlobil vůz a já ho raději odstavil. Nedokončený závod mě mrzí, vůz nyní v týmu projde prohlídkou a na další závod bude v nejlepší kondici,“ popsal dění v další části sprintu Radek Jatel.

 

Časy těsně za první desítkou posunuly posádku na 12. příčku, ale předposlední erzeta byla poslední, kde dvojice Jatel – Šmíd stanula na startu. „Závěrem bych chtěl poděkovat Vlastíkovi Neumannovi za možnost startovat v jeho týmu KIT Racing. Celou dobu, co s nimi spolupracuji se k mé osobě chovají velmi profesionálně a motivují mě k závodění. Další poděkování patří partnerům společnosti TVD, VHB PLUS, SUMIRIKO AVS a všem fanouškům, kteří nás navštívili v servise nebo fandili na trati rychlostních zkoušek. Byl to krásný zážitek. Pokud vše dobře dopadne, těšíme se na závod Mikuláš rally ve Slušovicích, kde bych rád startoval opět s týmem KIT Racing,“ prozradil další start v sezóně Radek „Jatlík“ Jatel.

 

Radka můžete sledovat na jeho Facebooku zde, nebo Instagramu zde.

 

 

-tz-

[wpdevart_facebook_comment order_type="social" title_text="Komentáře" title_text_color="#000000" title_text_font_size="15" title_text_font_famely="Arial" title_text_position="left" width="100%" bg_color="#d4d4d4" animation_effect="random" count_of_comments="7" ]

TIPY NA AKCE

Z PRVNÍ RUKY

INZERCE, NABÍDKY

TOP REKLAMA

PRAKTICKÉ INFORMACE

inpocasi