

Město chce dělat propagaci s podnikateli

Čím více turistů místo navštíví, tím lépe se mají jeho obyvatelé. Návštěvník utratí za dopravu, služby, prohlídky i akce. Musí však vědět, co všechno město a okolí nabízí. Vedení vsetínské radnice uspořádalo setkání s místními podnikateli, které upozornilo na význam spolupráce a informovanosti o regionu. Přítomni byli také zástupci Centrály cestovního ruchu Východní Moravy, jež mají možnost komplexně Vsetín a okolí prezentovat.
Krajská obecně prospěšná společnost zveřejňuje články o regionu v přibližně devadesáti různých časopisech a magazínech. V loňském roce propagovala kraj zhruba tisícovkou textů. Doposud podporovaly z Valašska zejména Rožnov pod Radhoštěm a Velké Karlovice. Nyní je však centrála ochotna pomoci s reklamou Vsetínu. |
„Hovořili jsme o důležitosti spolupráce s podnikateli, kteří by měli informovat Informační centra o všech akcích včetně gastroakcí, které pořádají. Městu je třeba udělat jednotnou kampaň. Můžeme zviditelnit i drobnosti jako jsou pítka v parku, plastika Planetka Vsetín, Poledník v parku a další," je názoru místostarosta Petr Kořenek.
Současně zmínil, že ve městě chybí levnější ubytování pro rodiny s dětmi. Řeč byla také o sázce na typicky valašské produkty – frgál, klobáska a slivovice, které by měl mít možnost turista na určitém místě ve městě ochutnat. Spojitost může mít i s partnerskými městy. Na návštěvy významných akcí by mohl jezdit pracovník, který by prezentoval gastronomické speciality naší oblasti v zahraničí. „Chceme dát vědět, že Vsetín je to ideální místo, z nějž lidé dojedou na spoustu zajímavých míst a výletů. A že i samotné město má pro ně dobrou nabídku," doplnil místostarosta. Marie Šidlová |

TOP REKLAMA










