Close
reklama
Jižní Valašsko a Vsetínsko

PARTNEŘI WEBU

PRÁVNÍ PORADNA

REKLAMA

TOP LIST OD 1.1.2007

Aktualizace smluv k vývozu popelnic

date_range 23.Led, 2013 featured_play_list Aktuality

 

S novým rokem začala v České republice platit vyšší sazba DPH a tato skutečnost se promítla rovněž do cen vývozu komunálního odpadu z podnikatelské činnosti. Podnikatelé, kteří mají uzavřenou písemnou smlouvu na vývoz popelnic s Valašskoklobouckými službami, obdrželi dodatky ke smlouvám v průběhu tohoto měsíce.

„Spolu s dodatky, které obsahují nové ceny dle aktualizovaného ceníku, jsme podnikatelům rozeslali také vyúčtování za rok 2012 a zálohové faktury na rok 2013. Podepsané dodatky je nutné zaslat zpět na adresu Valašskoklobouckých služeb," informoval ředitel společnosti Roman Petrůj. Podnikatelé mohou volit mezi týdenním a čtrnáctidenním vývozem a vybrat si mohou také odpovídající objem popelnice o 110 litrech, 240 litrech či 1100 litrech. Pokud popelnici při této frekvenci svozu nenaplní, existuje možnost odevzdávání odpadu v plastových pytlích o objemu 70 litrů.

Po zaplacení zálohové faktury si mohou podnikatelé vyzvednout celoroční známky na popelnice na odboru životního prostředí, u referentky odpadového hospodářství Leony Vlčkové. Zde jsou také k zakoupení plastové pytle pro druhou možnost vývozu odpadu.

Podnikatelé, kteří produkují ze své činnosti odpad podobný komunálnímu, musí dle zákona tento odpad třídit. Odpad, který již není možné dále třídit, musí předávat pouze oprávněné osobě, a to na základě písemné smlouvy. Ta musí obsahovat výši sjednané ceny za tuto službu. Během roku budou odborem životního prostředí prováděny kontroly těchto smluv a plnění jejich podmínek.

Lenka Zvonková

[wpdevart_facebook_comment order_type="social" title_text="Komentáře" title_text_color="#000000" title_text_font_size="15" title_text_font_famely="Arial" title_text_position="left" width="100%" bg_color="#d4d4d4" animation_effect="random" count_of_comments="7" ]

TIPY NA AKCE

Z PRVNÍ RUKY

INZERCE, NABÍDKY

TOP REKLAMA