Close
reklama
Jižní Valašsko a Vsetínsko

PARTNEŘI WEBU

PRÁVNÍ PORADNA

REKLAMA

TOP LIST OD 1.1.2007

Kloboucký bývalý finanční úřad najde využití

date_range 12.Čvc, 2011 featured_play_list Aktuality
 
 
Občané Valašských Klobouk i klienti z celého správního obvodu obce s rozšířenou působností budou mít od letošního podzimu na městském úřadě přehlednější a rychlejší vyřizování svých záležitostí. Za těmi už nebudou muset vážit cestu do některého z dnešních pěti sídelních objektů, radnice totiž připravuje stěhování do tří budov, které se nacházejí v samém centru města na Masarykově náměstí. Vedle stávající radnice a Starého úřadu se novou budovou stane také dřívější finanční úřad. Veřejnost tak bude mít při kontaktu se samosprávou i státní správou zajištěn dostatečný komfort a zlepší se i dosažitelnost pro handicapované a imobilní osoby. Stěhování se připravuje na září.

Centralizací do tří budov na Masarykově náměstí se chce městský úřad přiblížit občanům a být pro ně snáze dostupný. V dnešní hlavní budově bude umístěna samospráva a odbory finanční, vnitřních věcí, investiční, matriky a evidence obyvatel a informatiky. Do budovy bývalého finančního úřadu budou přemístěny vybrané odbory státní správy, tedy odbor životního prostředí a oddělení kultury a památkové péče, stavební, živnostenský a dopravy a silničního hospodářství. V takzvaném Starém úřadě zůstane sídlo odboru sociálních věcí a městské policie.

 

Budova v centru Masarykova náměstí se stane novým sídelním objektem městského úřadu

 
Stěhování se předběžně připravuje na polovinu září. K omezení provozu dojde pouze v jediný den, v pátek 16. září, kdy bude městský úřad kompletně uzavřen a bude probíhat přemisťování odborů. O víkendu bude stěhování dokončeno a v pondělí 19. září budou odbory plně připraveny přijmout klienty v nových prostorech. Nová struktura úřadu má být pro klienty přívětivější a pohodlnější. Odrazit se má především na sjednocení spektra poskytovaných služeb, které s sebou přinese i časově efektivnější vyřizování žádostí a dalších záležitostí, s nimiž občané na úřad přicházejí.

Jak již bylo uvedeno, novou budovou městského úřadu se stane objekt v centru náměstí, který byl donedávna sídlem finančního úřadu. Před samotným stěhováním projde několika stavebními zásahy, které budou mít za cíl především zpřístupnit ho pro handicapované a imobilní osoby. Z nádvoří proto vznikne bezbariérový přístup a také speciální vyřizovací místnost, v níž se tito klienti budou moci spojit s požadovaným referentem. Ten přijde vyřídit jejich záležitost v pohodlí vyhrazeného kontaktního místa.

 
Lenka Zvonková
 
 

[wpdevart_facebook_comment order_type="social" title_text="Komentáře" title_text_color="#000000" title_text_font_size="15" title_text_font_famely="Arial" title_text_position="left" width="100%" bg_color="#d4d4d4" animation_effect="random" count_of_comments="7" ]

TIPY NA AKCE

Z PRVNÍ RUKY

INZERCE, NABÍDKY

TOP REKLAMA