

Klobouky dostaly od občanů horší dvojku

Sedmý ročník dotazníkového šetření spokojenosti občanů realizovala v polovině letošního roku valašskokloboucká radnice. Přímo v ulicích města bylo osloveno 251 respondentů, kteří v osmi otázkách hodnotili dílčí stránky fungování městského úřadu i obraz radnice jako celku. V porovnání s předchozím rokem se spokojenost zvýšila, a to jak z pohledu hodnocení profesionality a přístupu jednotlivých odborů, tak i z hlediska vnímání celkového image úřadu.
„Dotazníkové šetření spokojenosti nám poskytuje nezastupitelnou zpětnou vazbu v rámci systému řízení kvality ve veřejné správě. Z letošního vyhodnocení vyplývá, že občané dotčené oblasti, ať už se týkají práce úředníků, odboru či celého úřadu, vnímají lépe než v loňském roce," pověděla Eva Fialová, referentka odboru matriky a evidence obyvatel, která má na starosti sebehodnotící model CAF. „Například spokojenost s úrovní a kvalitou služeb, které poskytují jednotlivé odbory, se zlepšila ze známky 2,34 na 1,58. Průměrná udělená známka v rámci celého dotazníkového šetření pak činila 2,2," poznamenala.
![]() |
Ilustrační foto MěÚ Valašské Klobouky |
Z výsledků je patrné, že respondenti nejčastěji vyřizují záležitosti na odboru matriky a evidence obyvatel, odboru dopravy a silničního hospodářství, odboru finančním a odboru sociálních věcí. Nejlépe, a sice průměrnou známkou 1,5, byla hodnocena dostupnost úřadu a jeho úřední hodiny. Image úřadu si vysloužil průměrné hodnocení 1,85.
Podrobné výsledky dotazníkového šetření spokojenosti občanů jsou k dispozici ZDE.
-tz-

TOP REKLAMA










