Close
reklama
Jižní Valašsko a Vsetínsko

PARTNEŘI WEBU

PRÁVNÍ PORADNA

REKLAMA

TOP LIST OD 1.1.2007

Město Valašské Klobouky vybírá nové logo

date_range 14.Kvě, 2009 featured_play_list Aktuality
 
 
Město Valašské Klobouky hledá pro svou propagaci a prezentaci základní grafický prostředek, jasné a rozeznatelné logo, které bude výrazným prvkem komunikace s veřejností. Logo by mělo spojovat všechny marketingové aktivity města a prostřednictvím nového vizuálního stylu učinit Valašské Klobouky výraznými a rozeznatelnými. Nová jednotná identita bude mít za úkol přispět ke zkvalitnění komunikace a vytvoření jejího integrovaného a za všech okolností zřetelného působení. Pomocí těchto prostředků bude posilován celkový image města. Rada města nyní pracuje se čtyřmi finálovými návrhy a o konečné podobě loga nechá zvažovat veřejnost v internetové anketě.

„Město Valašské Klobouky chce vybudovat jednotný vizuální styl, který určí užívání loga a s ním souvisejících prvků na všech komunikačních materiálech, na webových stránkách i v oficiálních tiskovinách. K marketingovým aktivitám doposud Valašské Klobouky využívaly městský znak s typickým valašským kloboukem, ten zůstane zachován a bude užíván při slavnostních příležitostech a událostech zvláštního významu," poznamenal k připravovanému vizuálnímu stylu starosta Dalibor Maniš.

 
V rozhodování o nejlepším logu mohou radním pomoci také občané a široká veřejnost, a to hlasováním na webových stránkách www.valasskeklobouky.cz , kde je připravena anketa s ukázkami finálových návrhů. Lidé mohou svůj názor projevit až do konce června. Tři ze čtyř nabízených návrhů se inspirují siluetou budovy Staré radnice, která je typickou dominantou horní části Masarykova náměstí ve Valašských Kloboukách. Čtvrtý grafický prvek představuje valašskou přírodou, v jejímž těsném sepjetí se město nachází. Autorem návrhů je valašskokloboucký výtvarník Jiří Ročák.

Logo přispěje k rychlé identifikaci Města Valašské Klobouky, jeho sdělení, komunikace i prezentace. Navíc by mělo představovat vyjádření základních hodnot, jakými jsou otevřenost, důvěryhodnost a komunikační vstřícnost. Bude užíváno k externí i interní komunikaci a projeví se na všech komunikačních prostředcích od webových stránek, hlavičkových dopisních papírů a vizitek až po propagační materiály.

Lenka Zvonková

 

[wpdevart_facebook_comment order_type="social" title_text="Komentáře" title_text_color="#000000" title_text_font_size="15" title_text_font_famely="Arial" title_text_position="left" width="100%" bg_color="#d4d4d4" animation_effect="random" count_of_comments="7" ]

TIPY NA AKCE

Z PRVNÍ RUKY

INZERCE, NABÍDKY

TOP REKLAMA