Close
reklama
Jižní Valašsko a Vsetínsko

PARTNEŘI WEBU

PRÁVNÍ PORADNA

REKLAMA

TOP LIST OD 1.1.2007

Městský úřad pořádá Dny otevřených dveří

date_range 09.Bře, 2013 featured_play_list Aktuality

 

Seznámit se s pracovní náplní jednotlivých odborů, vyřizovanými agendami, prostředím radnice i zaměstnanci se budou moci zájemci z řad nejširší veřejnosti na Dnech otevřených dveří, které Městský úřad Valašské Klobouky pořádá 13. a 20. března. Lidé budou pozváni k návštěvě pracovišť a přepážek, cvičně absolvují zkoušky pro získání řidičského průkazu a mnoho dalšího. Součástí bude celodenní doprovodný program s prezentací všech odborů a vedení města ve velké zasedací místnosti.

„Dny otevřených dveří pořádáme poprvé a těšíme se, že k nám zavítají nejen občané našeho města, ale třeba také další zájemci, kteří by rádi poznali život úřadu a jeho každodenní režim. Při prohlídce odborů budou lidé moci konzultovat své záležitosti a vyřizování různých životních situací, rádi jim ale poskytneme také odpovědi na jakékoli další otázky," pozval jménem městského úřadu jeho tajemník Karel Švach. Otevřené dveře návštěvníci najdou ve všech třech budovách na Masarykově náměstí, ať už v hlavním sídle č. p. 189, v tzv. Starém úřadě č. p. 177 či nové sídelní budově č. p. 275.

MěÚ Valašské Klobouky (foto archiv města)

Pokud lidé přijdou například na odbor matriky a evidence obyvatel, budou pozváni do obřadní síně, podívají se na způsob pořízení žádosti o občanský průkaz a cestovní pas a nahlédnou i do starých matričních knih. „V rámci prezentace bude představena naše činnost na ukázce života člověka, tedy od narození a jeho zapsání do matriky, přes vítání občánků, první cestovní pas, občanský průkaz, sňatek a změnu pobytu až po vyřízení úmrtí," zmínila vedoucí Eliška Olšáková.

Jestliže si návštěvníci zvolí jako svůj cíl kupříkladu stavební odbor, dozvědí se na jeho pracovištích o platné legislativě, jíž se tento úsek řídí, a seznámí se s územními plány i územně analytickými podklady v rámci obce s rozšířenou působností. „Navíc budou moci nahlédnout do počítačového programu stavebního úřadu a umožníme jim také ukázku orientace na veřejně přístupných portálech, například v katastru nemovitostí," pověděl vedoucí stavebního odboru Alois Oliva.

Odbor dopravy a silničního hospodářství zase pro účastníky pořádá vedle konzultací v oblastech registrace vozidel, řidičských oprávnění, řešení dopravních přestupků a dalších i testování řidičů nanečisto. Zájemci budou moci absolvovat zkoušky pro získání kterékoli skupiny řidičského oprávnění. Testování se bude konat po oba dny, vždy v 9 a 14 hodin ve zkušební místnosti autoškoly, v budově č. p. 275 (bývalý finanční úřad). Zajímavá náplň se ale bude odehrávat i na všech ostatních odborech.

Po oba dny bude navíc připraven doprovodný program, kterého se budou moci návštěvníci zúčastnit ve velké zasedací místnosti radnice. „Od 8 do 16 hodin zde budou probíhat prezentace jednotlivých odborů, při nichž budou představeny jejich pracovní aktivity a prostor pro dotazy dostanou také sami posluchači. V rámci prezentace vedení města budou jmenovány a popsány také organizace, jež město zřizuje," informoval vedoucí odboru životního prostředí a iniciátor akce pro veřejnost Josef Slánský.

Časový harmonogram doprovodného programu
Středa 13. 3. 2013, budova č. p. 189, zasedací místnost:

8:00 – 8:40 Odbor dopravy a silničního hospodářství
8:40 – 9:20 Odbor finanční
9:20 – 10:00 Odbor informatiky
10:00 – 10:40 Odbor investiční
10:40 – 11:20 Odbor matriky a evidence obyvatel
11:20 – 12:00 Městská policie
12:00 – 12:40 Odbor sociálních věcí
12:40 – 13:20 Odbor stavební
13:20 – 14:00 Vedení úřadu a kancelář úřadu (prezentace s.r.o., příspěvkových a obchodních organizací zřizovaných městem)
14:00 – 14:40 Odbor vnitřních věcí
14:40 – 15:20 Odbor živnostenský
15:20 – 16:00 Odbor životního prostředí, oddělení školství a památkové péče

Časový harmonogram doprovodného programu
Středa 20. 3. 2013, budova č. p. 189, zasedací místnost:

8:00 – 8:40 Odbor životního prostředí, oddělení školství a památkové péče
8:40 – 9:20 Odbor živnostenský
9:20 – 10:00 Odbor vnitřních věcí
10:00 – 10:40 Vedení úřadu a kancelář úřadu (prezentace s.r.o., příspěvkových a obchodních organizací zřizovaných městem)
10:40 – 11:20 Odbor stavební
11:20 – 12:00 Odbor sociálních věcí
12:00 – 12:40 Městská policie
12:40 – 13:20 Odbor matriky a evidence obyvatel
13:20 – 14:00 Odbor investiční
14:00 – 14:40 Odbor informatiky
14:40 – 15:20 Odbor finanční
15:20 – 16:00 Odbor dopravy a silničního hospodářství

Lenka Zvonková

[wpdevart_facebook_comment order_type="social" title_text="Komentáře" title_text_color="#000000" title_text_font_size="15" title_text_font_famely="Arial" title_text_position="left" width="100%" bg_color="#d4d4d4" animation_effect="random" count_of_comments="7" ]

TIPY NA AKCE

Z PRVNÍ RUKY

INZERCE, NABÍDKY

TOP REKLAMA