Close
reklama
Jižní Valašsko a Vsetínsko

PARTNEŘI WEBU

PRÁVNÍ PORADNA

REKLAMA

TOP LIST OD 1.1.2007

Regionální značku obdrželi další výrobci

date_range 16.Pro, 2016 featured_play_list Aktuality

 

Regionální značka Tradice Bílých Karpat (TBK) rozšířila svoji pestrou paletu výrobků o dalších deset. Mezi nově certifikované výrobky patří například medovina, květinová a ovocná vína, ovčí sýry a potravinářské a kosmetické oleje. Řemeslnou produkci zastupují výrobky z kovu a keramiky, dřevořezby, výroba recyklovaného textilu, celokožené obuvi a smyčcových hudebních nástrojů. Značku získaly také ubytovací a průvodcovské služby.

Počet certifikovaných výrobků tak již dosáhl čísla 51. Spotřebitelé mají díky tomu širší nabídku, ze které si mohou vybírat, pokud chtějí nakupovat místně, kvalitně a šetrně k životnímu prostředí.

Regionální značku udělil spolek Tradice Bílých Karpat 14. prosince 2016 v Hostětíně

Značka Tradice Bílých Karpat je přeshraniční značka a zasahuje i k našim slovenským sousedům. Produkty musí splňovat přísné požadavky – být kvalitní, jedinečné ve vztahu k Bílým Karpatům, vyrobené tradiční technologií, z místních surovin, s podílem ruční práce a být šetrné vůči životnímu prostředí

Mezi 10 nováčků mezi držiteli značky patří:
• Manželé Lorinczovi, Nedašov – dřevořez, grafika a tisk, recyklovaný textil (více zde)
• Ing. Jan Zainer, Vlachova Lhota – Valašský produkt – květinová a ovocná vína (více zde)
• Dalibor Hromčík, Nivnice – Medovina Elisa (více zde)
• Radek Přikryl, Strání – ubytovací služby, Chalupa Levandule (více zde)
• Šárka Šusteková, Žítková – ovčí sýry od kapličky (více zde)
• Miroslav Jančařík, Slavičín – celokožená obuv 2C (více zde)
• Dominik Matúšů, Jestřabí – výroba a oprava smyčcových hudebních nástrojů (více zde)
• Kateřina Kohoutová, Žítková – průvodcovské služby na Žítkové
• Jana a Josef Koláčkovi, Nezdenice – výrobky z kovu a keramiky (více zde)
• Rostislav Ryšavý, Lipov – potravinářské oleje, kosmetické oleje, tekutá a tuhá mýdla (více zde)

Regionální značku udílí spolek Tradice Bílých Karpat. „Cílem spolku je, aby regionální značka fungovala jako vlajková loď regionu, stmelovala lidi se zájmem o tradice a tradiční postupy, byla inspirací pro výrobce i spotřebitele, nalákala do regionu turisty a pomáhala tak držitelům i obyvatelům," říká Hana Machů, manažerka regionální značky. „Značce a její propagaci mohou pomáhat i další subjekty v regionu, obce, infocentra, obchody s regionálními výrobky, spotřebitelé i samotní výrobci," dodává.

Regionální značení je v ČR i v Evropě stále více rozšiřovanou cestou, jak zajistit propagaci a rozvoj regionu. Přináší užitek návštěvníkům regionu, kteří mohou poznat jeho atmosféru. Místní obyvatelé mohou díky značce podporovat "své" výrobce a ti získávají se značkou i jednotnou propagaci, nové kontakty a nové možnosti spolupráce.

-tz-

[wpdevart_facebook_comment order_type="social" title_text="Komentáře" title_text_color="#000000" title_text_font_size="15" title_text_font_famely="Arial" title_text_position="left" width="100%" bg_color="#d4d4d4" animation_effect="random" count_of_comments="7" ]

TIPY NA AKCE

Z PRVNÍ RUKY

INZERCE, NABÍDKY

TOP REKLAMA