Close
reklama
Jižní Valašsko a Vsetínsko

PARTNEŘI WEBU

PRÁVNÍ PORADNA

REKLAMA

TOP LIST OD 1.1.2007

Valašskokloboucký městský úřad se reorganizoval

date_range 22.Led, 2021 featured_play_list Aktuality
arrow_drop_up Městský úřad Valašské Klobouky

Valašskokloboucký městský úřad zahájil rok 2021 reorganizací, která spočívá ve funkční úpravě vybraných odborů a přesunu některých vykonávaných agend. Z původních jedenácti je městský úřad nově členěn do osmi odborů. Částečně se také změnilo jejich uspořádání v rámci tří sídelních budov na Masarykově náměstí. S novou strukturou městského úřadu se lidé mohou seznámit v orientačním plánu na konci této stránky.

 

„K reorganizaci městského úřadu jsme přistoupili v reakci na současnou krizi, která bude v nejbližších letech přinášet stále větší tlak na úspory ve veřejném sektoru. Úprava struktury a sestěhování odborů ušetří městu Valašské Klobouky až 2 miliony korun ročně,“ zdůvodnil tajemník městského úřadu Karel Švach. První etapa stěhování proběhla v prosinci, další přesuny pokračují v lednu.

 

Občané na městském úřadě nově najdou rozšířený stavební úřad, který v sobě zahrnuje i speciální úřady dopravní a vodoprávní a agendu zemědělského půdního fondu. Nový odbor dopravně-správní spojuje oddělení dopravy a oddělení matriky a evidence obyvatel. Odbor technicko-správní pak zahrnuje oddělení životního prostředí, školství a památkové péče, oddělení živnostenského úřadu, oddělení informatiky a sběrný dvůr.

 

Odbor kanceláře úřadu a komunikace s veřejností sdružuje podatelnu a turistické informační centrum, které nově přičleňuje z příspěvkové organizace města pod organizační strukturu úřadu. U odboru vnitřních věcí dochází k přejmenování na odbor majetku a krizového řízení. Odbor investic a strategického rozvoje, odbor sociálních věcí a odbor finanční zůstávají beze změn.

 

Přehled odborů Městského úřadu Valašské Klobouky

 

1.     Odbor dopravně – správní – vedoucí Soňa Kovaříková

oddělení dopravy – vedoucí Magda Drgová

oddělení matriky a evidence obyvatel

 

2.     Odbor finanční – vedoucí Jana Ptáčková

 

3.     Odbor investic a strategického rozvoje – vedoucí Radek Bařinka

projektová kancelář

 

4.     Odbor kanceláře úřadu a komunikace s veřejností – vedoucí Lenka Zvonková

podatelna

turistické informační centrum

 

5.     Odbor majetku a krizového řízení – vedoucí Petr Štajner

pracoviště krizového řízení

 

6.     Odbor sociálních věcí – vedoucí Ludmila Cmajdálková

 

7.     Odbor stavební – vedoucí Alois Oliva

oddělení stavebního úřadu

oddělení územního plánování

 

8.     Odbor technicko-správní – vedoucí Karel Švach

oddělení životního prostředí, školství a památkové péče – vedoucí Josef Slánský

oddělení živnostenského úřadu – vedoucí Miroslava Rokosová

oddělení informatiky – vedoucí Miloslav Kulíšek

sběrný dvůr

 

Dům Jana Horného, Masarykovo nám. 189

 

 

Okresní dům, Masarykovo nám. 275

 

Dům U Slunce, Masarykovo nám. 177

 

 

 

 

-tz-

[wpdevart_facebook_comment order_type="social" title_text="Komentáře" title_text_color="#000000" title_text_font_size="15" title_text_font_famely="Arial" title_text_position="left" width="100%" bg_color="#d4d4d4" animation_effect="random" count_of_comments="7" ]

TIPY NA AKCE

Z PRVNÍ RUKY

INZERCE, NABÍDKY

TOP REKLAMA